Retourneren, Ruilen en Klachten in de kodano.at Online-Shop
30 DAGEN VOOR RETOURNEREN | 365 DAGEN VOOR RUILEN | 2 JAAR GARANTIE
Vergeet niet dat uw bestellingen in de Kodano.at Online-Shop worden gedekt door uitgebreide bescherming met betrekking tot retourneren en klachten. Als de ontvangen producten defect zijn, heeft u het recht om een klacht in te dienen. Als uw zichtsterkte verandert, kunt u de bestelde lenzen ruilen voor lenzen die overeenkomen met uw huidige zichtsterkte. Bovendien kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling de gekochte producten zonder opgave van reden retourneren en een terugbetaling ontvangen. Dit zorgt ervoor dat u bij ons winkelen zonder risico en altijd een product ontvangt dat aan uw verwachtingen voldoet.
Wanneer je in onze online winkel koopt, heb je 30 dagen de tijd om de bestelde producten zonder opgave van reden te retourneren. Je kunt ook de bestelde bril binnen 30 dagen omruilen. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de Koper.
Hoe een retour indienen?
- Neem contact met ons op via e-mail: [email protected].
- Stuur het product naar het volgende adres:
-
KODANO S.A
31-711 Kraków
ul. Samozwaniec 39
Polen
-
- Het geretourneerde product moet in onbeschadigde staat zijn en mag geen waardevermindering veroorzaken – blisters met lenzen mogen niet beschadigd zijn.
Meer details over retourneren vind je in de Algemene Voorwaarden.
Het retourformulier voor het aangekochte product kun je hier downloaden:
Heeft u bij het bestellen van uw lenzen verkeerde parameters gekozen? Geen zorgen! Bij aankopen via Kodano.nl kunt u uw contactlenzen omruilen voor andere!
Voorwaarden voor het ruilen van lenzen:
- De lenzen moeten veilig verpakt zijn voor verzending.
- Het product is niet gebruikt, niet uitgepakt en de verpakking is onbeschadigd (de handelswaarde is niet veranderd).
- De kassabon of factuur van het aangekochte product moet worden meegestuurd.
Hoe werkt het:
- U heeft lenzen met verkeerde parameters besteld.
- Stuur een e-mail naar [email protected] en beschrijf de situatie.
- Onze medewerker laat u per e-mail weten wat u moet doen en hoe u de onjuiste lenzen kunt terugsturen.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper.
Als het door u ontvangen product defect is, kunt u een klacht indienen. Al onze producten hebben een garantieperiode van 24 maanden.
Hoe kan ik een klacht indienen voor defecte lenzen?
- Defecte producten moeten samen met het hieronder verstrekte klachtenformulier worden geretourneerd.
- Om de klacht te onderzoeken, worden de producten naar de fabrikant teruggestuurd.
- Klachten worden binnen 30 dagen afgehandeld.
- Contactlenzen moeten in een blisterverpakking of een container met lenzenvloeistof worden geretourneerd, zodat ze niet uitdrogen.
- Als de klacht wordt geaccepteerd, worden de naar ons gestuurde lenzen vervangen.
- De fabrikant kan een schriftelijke bevestiging van uw arts vragen dat u een bepaald type lens moet dragen.
- Bij gemelde gezondheidsproblemen kan de fabrikant medische documenten opvragen.
Meer details over retourneren vindt u in de Algemene Voorwaarden
Het retourformulier voor gekochte goederen kunt u hier downloaden: